01 June, 2009

BeTuL kE...???

Lucky is the man who is the first love of a woman,
but luckier is the woman who is the last love of a man...

aku amek ayat ni dari sebuah majalah,agak menarik..tapi aku terpikir..
is it true..??mungkin betul..sebabnye...
- gurl ni kalau die da sayang boy die seolah-olah itulah kekasih pertama dan terakhir die..
tapi....
kalau boy pulak die akan layan gurl die seadanya..tak terlalu extreme dan tak terlalu biasa sebab pada die belum tentu orang itu akan sayang kat die mcm die sayang kt someone tu..and tak mustahil gak die boleh jumpe gurl yang lebih baik pastu..ye x..??itulah bezanya LELAKI DAN PEREMPUAN..
so,korang lak cmane..??same cam ape yg aku cakapkan ni ke tak..??
x kisahlah..ni juz pandangan aku je..dari apa yang aku nampak dan yang aku dengar...

okla..that's all for today..