06 June, 2009











kenangan sewaktu ary pengebumian...











time tgh kekeringan idea nk cte ape..tbe2 aku teringat lak drama korea yg prtme kali wt aku nangis..tjuknye 'Phoenix'.mse tu cte ni ngah femes gle!!..x silap aku mse tu aku form 3..sebenarnya aku bukan nak cte pnjg psl drama tu..tapi aku nak cte tentang heroin die..lee eun-joo..mke die mmg cantik,bujur sireh... die punye kecantikan yang semulajadi..aku yang pompuan ni pun jeles bila tengok muka die tuh..tapi...
semuanya tinggal kenangan...die da pergi tok selama-lamanya...
aku dapat berita kematian die pun lepas seminggu..sebab cte tu kuar kat dalam mjlh...so,ble member aku bgtw mjlh mane..balik sekola tu aku trs beli..aku pn crk cte die..aku pon jumpa...''LEE EUN JOO PERGI DALAM USIA MUDA...''
aku ingat lagi letterhead die..mse tu aku tak sedar yg aku ter'nangis'..mse tu aku rase sedey sangat2..mse tu cte tu baru 2 ary abs..kalaula kat m'sia nih ade jual dvd ke cd ke mahal cmane skalipun aku tetap akan beli..jalan cerita die...sangat menyentuh perasaan...cuma yang wat aku rase terkilan,kecewa sangat100 ble ingat punca die meninggal..die bunuh diri..die gantung diri kat rumah sewa die..die memang duduk kat rumah famili die tapi entah nape satu malam tu die cakap ngn famili die nak kuar sekejap nak tgk umah sewa die..x lah jauh sangat sebab tu famili die lepaskan..sebab selalunya die yg mintak abang die temankan tapi entah nape die kate die nak pegi sorang je..diorang pun tak syak ape2..sampai la tgh malam tu die still tak balik n abang die pun gi umah tu ngn adk pompuan die..mulanya diorang takde rase apa2 sampaila diorang masuk kat bilik die ni...alangkah terkejutnya ble nampak die ni da tergantung kat kipas siling bilik tu..setelah disiasat rupanya die ngah frust...sebab pakwe die pelakon jgk tgglkan die n brcnta lak ngn artis pompuan yg popular...see,,,sebab CINTA..manusia blh buat apa saje sebab cinta..waktu ni sume peminat die rase terkilan sangat sebab mase ni nama die tgh naik..mse ni baru pas berlakon filem 'Taeguki...'sayang sangat bile fikirkan balik tapi apakan daya itu jalan yg die rasakan yg terbaik utk die....